Branding
”Det er lettere sagt end gjort”, lyder et velkendt mundheld, men når det kommer til at fremhæve Midt- og Vestjylland som stedet, der er attraktivt, er det nærmest omvendt.
Vores ydmyg facon skal udfordres af, at vi skal være bedre til at fortælle de gode historier, fremvise de fede steder og tale højt om de ting, som vi har gjort.
Gennem place-branding og lokale ambassadører ønsker Business Region MidtVest at forbedre områdets image ved at bringe et udvidet og mere attraktivt billede af Midt- og Vestjylland ud til omverden.
Vi sætter fokus på karrieremulighederne i erhvervslivet, den kulturelle mangfoldighed og på lokalbefolkningen - lige fra den vindblæste fisker i vest til den kreative designstuderende i øst. Igennem f.eks. Madmødet og lokale ambassadører i Headstart sikrer vi, at brandingen kommer nedefra, så vi arbejder tro mod den midtvestjyske troværdighed og autenticitet.